Lever med färger

Jag märker snabbt att jag kom in i en underbar klass! Inte bara folket, utan alla färger som finns bland oss, det är så fint och kreativt! :)

Det som har hänt idag är inte speciellt mycket men det är ändå en del.
Allt började med att jag vaknade upp helt utvilad och det var jätte skönt! Jag kunde fixa i ordning mig och det innan jag skulle till skolan. Det var rätt skönt väder ute, fast det får ett minus för att det blåste. Men det var varmt i skolan som vanligt och det var rätt skönt eftersom att jag gick omkring i leggings, en hög kjol, mörkblå tshirt och en väst, jag gillade den stilen rejält! Det kändes sött men även snyggt och även "Sandra style" :)

Vi började dagen med en storsamling i aulan där vi lyssnade på en cover på någon James Blunt låt, kommer dock inte ihåg vad den heter men det lät rätt bra :) Sedan lyssnade vi på Kibe och några från en grupp som har hand om aktiviteter på skolan. Det var en perfekt morgon och efter det blev det mentors i blackbox där två 3;or ifrån sp(?) som skulle berätta om poesi som vi kommer att börja med. Efter att dom hade gått så fick vi en festis och en pepparkaka!
+
Det är faktiskt gott och då kan jag kanske bli snäll i år ;)

Efter det fick vi läsa massa dikter och läsa upp en sen om du ville, men jag hittade ingen bra så jag ville inte läsa någon, too bad!

Sen blev det mat och efter det datakunskap!
Det var lätt och vi skulle göra en varsin powerpoint och jag hade inte den blekaste men jag började tänka på min brorsa Jimmy och varför vet jag inte men jag fick en idé och skrev om Spiderman. När jag gjorde det så hittade jag en ASLÄCKER bild! :D


ÄLSKAR DEN!

Sedan gick jag hem, kollade på top model och nu ligger jag här framför datan och nu får ni klara er!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0