jag tror att jag vann igen!

nu är det snart dags att lägga sig i min nybäddade säng och bara mysa på utan min prins. Men om jag drömmer om honom så blir han min drömprins ;) klyftigt Sandra! Som vanligt alltså.

Jag är rätt nöjd över vad jag har gjort idag :) Jag har jobbat klart med matten i skolan innan jag gick hem, jag har stor städat, jag har läste ett helt kapitel i engelska boken, jag har varit och handlat och jag har även erkänt att jag älskar disneyfilmer, nice! ;)

Imorn ska jag vara ännu duktigare eftersom att jag ska skriva klart min uppsats och ska även försöka läsa mer än halva boken. Måste börja skynd mig eftersom att den ska vara klar läst till nästa tisdag och eftersom att jag inte är personen som läser så måste jag peppa mig lite extra x) haha.

Förresten!
Tack Tobias Keskitalo att du finner dom rätta orden i dom jobbigare situationerna, med hjälp av dina ord slipper jag söka mina egna, du gör mig chockad. Jag är glad att jag fick dig att förändras till en början och till slutet byggde du själv på pusslet, jag är stolt över dig, jag måste vara en av dom lyckligare människor som finns eftersom att vi hade en alldeles perfekt tid tillsammans, bästa vännen ever! puss på dig!

Men nu ska jag sova nattinatti Sandra ;)


jag som agent på halloween, mitt i prick! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0