inte pepp för skola & beslutångest!?

Hade helst skippat det helt eller egentligen så vill jag att dom här helgerna ska försvinna eller rättare sagt sparas så att man kan ta lång ledigt istället, det hade varit nice :D

Snart är det jullov och jag har beslutångest ifall jag ska åka till Kiruna eller inte. Så kom igen en kär vän till mig, slå mitt nummer på telen och ring eller sms så att jag kan bestämma mig någongång!
Hade velat åka för att jag har stor lust att umgås med Tobias Keskitalo, jag hann inte det förra gången men vi sa nästa gång och nästa gång kan bli till nyår, auuch! BESLUTÅNGETS!?

Detta ställe


eller


Jag har ingen aning om vad jag ska välja, det är svårt, I promise!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0