I'll be stronger

Snart slipper jag sitta ensam i den här lägenheten för snart slutar Martin :D

Känns sjukt jobbigt att ha en blåsa på läppen, den stör mig skit mycket men snart är den borta för gott! Men hur vet jag inte än men jag hittar nog på något, jag är ju rätt duktig när det gäller sånt :D (y) + Att jag stör mig på mina blåmärken som jag har fått på båda armarna och nej, jag har inte blivit överfallen av någon idiot eller något liknande, allt handlar om att brottas x) Fast det ser ju inte så värst snyggt ut men jag tänker ändå inte så mycket på det som tur är :)

Idag är det tisdag och vad är det som händer på tisdagar? Jo det är ju desperate housewives, awesome!

Hatar seriöst såna som ska förstöra andras bilar! Nu har någon sparkat på MIN herr Flygares bil, men det ordnade sig för den jäveln fick betala för det också. Tur att Sverige är rättvist någongång iallafall! Han måste jag ju också träffa för övrigt, saknar ju honom! Puss på dig min herr Flygare!


Look for the girl with the broken smile
Borde jag sakna dig?

Men nu måste jag skynda mig lite innan Martin kommer :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0