Helt AWESOME kväll/natt!

God morgon på er allihopa! :)

Idag är jag verkligen super glad och det känns enormt skönt kan jag meddela! Men det kan vara på grund av alla sköna människor jag fick umgås med igår från en tidig kväll till en tidig morgon och jag måste ju bara berätta :D

Allt började med att Emil Flygare kom och plockade upp mig, Emmy och Julia. Vi for en sväng förbi flygplatsen och jag tror inte jag har skrattat sådär mycket på länge, snacka om att Julia skrek när Emil sladdade, haha! Vi gled omkring i Kiruna ifrån typ 8(?) till 10 och sedan fick vi hoppa in i Falkens bil som gled något varv med och det var bara för att Emil själv ville dricka men Falken kunde inte för att han skulle upp och jobba. Men Emil frågade Dolken ifall han vill köra omkring och det ville han, så jag, Julia och Emmy skulle egentligen få vänta ett tag hemma hos Emmys farsa. Men vi behövde inte ens kliva ur bilen för vi var påväg mot Luossa för att lämna Falkens bil för han hade ångrat sig. Så vi hade både Falken och Dolken som skulle chaffa.

Så vi var fortfarande ute på vägarna och höll på att dricka och sjöng allsång och hade det trevligt. Vi körde sanning eller konka i fler timmar och till slut tog alla idéer slut så då fick även leken sluta. Men det var rätt roligt det som hände under dom där timmarna för det var många som blev pussade av alla! Fast mer kan jag inte berätta för "det som händer i bilen, stannar i bilen!". Hade lätt kunnat berätta men jag lovade så tyvärr så får jag inte berätta för er, synd där ;) Ni skulle ha varit med och jag kan lova att ni hade haft roligt! :D

Omkring 2(?) skulle Emmy hem, lite väl synd men natten fortsatte iallafall :) Efter ett bra tag efter det så "stoppade" civilsnuten oss men dom ville bara snacka lite grann och det måste dom ju få göra :) Vi var även på statoil minst 50gånger för att en viss person skulle använda toaletten så många gånger, hah :)

Sen Emil började dricka så slog han och jag vad om att han inte skulle kunna lyckas charma mig och gissa vem som vann? ;) Kan ge er en ledtråd. Ni läser hennes blogg just nu, inte allt för svår men självfallet att jag skulle vinna, det är ju förfan mitt andra namn! :D

Kvällern började närma sig 5 på morgonen och Dolken orkade inte köra längre så det blev att dra hemåt för ute var det alldeles för kallt. Kan även meddela att jag har sovit helt ensam i natt också, den ni ;)

Men jag är skyldig en person en sak sen resan och jag ska hålla det för jag håller alltid vad jag lovar!

Men nu ska jag ta och ringa runt lite för jag behöver nämligen skjuts till Kurra. För Rebecka ska fira sig idag och  dit ska jag med några andra tjejer, det kommer att bli mys!! ;)


inget grattis ifrån mig för du fyller år först imorn ;) ÄLSK!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0