Helgen tillsammans med brorsan!

Juste, det har ni väl inte glömt? :) Jag ska ju nämligen ta med min lillebror hem till mig för att kunna umgås med honom lite extra, en utmärkt idé enligt mig :) Sedan så har jag ju umgåst med honom hela dagen idag. Han fick vara hemma ifrån dagis bara för att jag tog mig en ledig dag, pallade inte skolan efter igår men det behöver vi inte snacka om (y) Vi har iallafall haft det jätte roligt så det ska nog inte bli något problem att ha han hemma hos mig i helg :)



Idag eller ja igår, så har vi myst på. Spelat tvspel som bara den och varit ute och åkt pulka och tefat och vad det nu finns. Det var iallafall en toppen grej, roligt som bara den! :D Det som var mindre bra var att backen på våran gård är värsting liten. Och jag får ju inte glömma att även Sara var med ute på gården :)

Nä nu måste jag checka tågtider så att jag och Jimmy slipper sitta fast i Ljungaverk hela dan imorn också ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0