helgen känns onödig!

Jag vill inte ha helg nu! Jag vill kunna åka hem till morsan och att hon ska vara hemma också! Nu struntade jag i det och stannade i Sundsvall för att tråka sönder! Hade tanken på att följa med några på pipeline men jag ångrade mig, kändes inte som att jag hade någon större lust med det just nu.. Jag skulle göra en massa saker idag men det sket sig bara för att jag stannade hemma i lägenheten, AAARGH! Hade kunnat hittat mina skor, jag skulle skriva min cv och jag hade kunnat umgåst med familjen. DUMMA HELG!

Jag är mest sur för att jag verkligen vill åka till Kiruna men nu kanske jag inte kan det, fuck! Aja fast egentligen har jag inte större lust men jag vet om att det kommer vara så att jag ångrar mig när lovet är och jag vill inte ha en tråkig nyår IGEN! Jag vill umgås med mina vänner och ha roligt med dom! Off vad allt ska vara störande! Jag ska seriöst börja spara pengar jämt och ständigt så att jag slipper ha såna här besvär. Hate it! Och nej Tobbe, jag vill inte att du betalar min resa! Men tack ändå :) 
 
Men en sak var ett plus idag och det var att jag, Emma och Maya var och käkade sushi det var jätte gott, iallafall det jag valde att käka! :)

GOTT! :D

Men nu ska jag försöka hitta på något, annars lär ni få ett inlägg inom kort (y)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Volker

inte avis D:

2010-11-20 @ 00:35:24
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0