Disney freak

Jag erkänner att jag älskar Disneyfilmer, helst dom som blev gjorda innan år 2000 :) Det finns så många bra filmer och just nu vill jag faktiskt kolla på Svan prinsessan, den är så fin! :) Måste ju bara lägga in ett klipp



Måste seriöst snacka med mina klasskompisar, ni vet, vi alla är disney freak ;) Vi måste ta en disneyfilm kväll eller en helg, ju mer desto bättre :D Fast denna helg går det ju inte direkt, suug! Nejdå, jag ska ju umgås med min käraste lillebror och vi ska ha det så mysigt! :) Får väl ta en disney kväll med honom, han är nog mer än gärna med på det, puss på dig broder!

Nä men jag blir nästan sur att dom nya så kallade "disneyfilmerna" har blivit så kassa men som sagt, "det var bättre förr" ;) Som till exempel Lejonkungen, jag kan seriöst varje replik och det är bara för att jag glodde på den varje dag när jag var liten och det är klart att det sitter :) den är verkligen den bästa disneyfilmen enligt mig! Skönheten och odjuret är dock finare, men inget slår lejonkungen, tihi.

Disney for life!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0