dagen idag

Hejhej och hallå!

Idag har rätt så mycket hänt fast ändå inte, snacka om vilken känsla jag har :) Idag i skolan var det mattex2 och det sög mera för matte är inte det roligaste som finns men det är rätt så lätt och det är ju tur det (y) Fast på lunchen käkade vi och sedan gick vi till musik huset för att vi skulle träna på luciasånger som vi ska fram föra i skolan och det roligaste av allt var att det nästan bara var jag som var pepp på att sjunga i kör x) lite lustigt.



Jag och Mimmi har redan bestämt oss för vad vi ska vara och hoppas att vi får vara det, det hade varit as nice! ;)

Sedan blev det att jobba lite mer matte. Men efter det gick jag, Emma och Kajsa för att köpa glass, MUMS! Fast det vart lite kallt om händerna när man gick och höll i den i handen utan vantar men den var god och det är det som räknades ;)

Juste, sedan fick vi reda på att vi ska ha nationella i engelska nu på fredag, suck! Det är så jäkla irriterande att vi ska ha det i år och sedan resten av gymnasie tiden. Jag tycker då att det räcker med dom nationella proven vi hade i 3an och i 9an! Vilket skit att det kommer fler..

Men annars så har vi varit och köpt ett par slalomskidor åt syrran, sedan har vi åkt omkring, varit och handlat och till sista drog vi och käkade mat, det var gott och lättast för mig (y) Sedan blev jag hem skjutsad och fick plocka lite smutstvätt och sedan lämna det åt morsan, mohah! ;)

Men nu ska jag ta och gör lite annat så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0