1 november 2010

Idag blir det att tillbringa dagen med en annan kompis som jag inte har hunnit umgåst med, men veckan är inte slut men jag fick lust att umgås med honom, du är en vinnare ...       TIM SMEDQVIST! ;)


GRUNDENTEN, I MISS!

Vad vi ska göra vet jag inte men jag behöver inte oroa mig att vi ska ha tråkigt, kanske bara att det kommer att bli grymt kallt att vara ut, brr, snö i Kiruna REDAN, okej det är ingen nyhet men hallå?! Sundsvall hade inge snö när jag lämnade stället och det har säkert inte kommit någon snö dit heller!

Just denna morgon kommer ni få minst 3 inlägg! Det är rätt så otroligt ;) Nä men tänkte bjuda på dagens låt om inte annat :) Men det kommer i nästa inlägg kan jag lova (y)

Om inte annat så är festandet för förra veckan över och jag och mitt gäng börjar om snart och jag ska klarar mig utan att snea! Andra gången i lördags och det är inte okej! Jag ska klara mig, precis som förr! Fast nu har jag kastat bort skiten som jag drack innan och så börjar jag om på något bättre (y) jag skyller på drickan! Nästa gång ni ser mig ute så är jag med på allt ;) Jag ska äga ut er alla! ;)

Måste även hämta min hatt ifrån Simon. Och jag som hade min tur så är den där fast han inte hade hittat den på några timmar och en sak till! Förlåt Simon att jag tråkade ut dig genom att jag berättade min livs historia för dig, inte meningen men jag vet att det inte gör något, 'cause du är en av dom bästa! :D

Men nu ska jag bjuda på låten i ett nytt inlägg

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0