Vill ha!

Juste, jag vill ha en ny mobil för att min är snart helt säck, jag vil ha pengar på mobilen, jag vill ha en lägenhet, jag vill ha skolavslutningen imorn, jag vill ha sommar, jag vill ha kirunafestivalen, jag vill ha ett sommarjobb, jag vill inte plugga, jag vill ha nya kläder, jag vill ha två nya jackor, jag vill ha bort snön, jag vill ha mat, jag vill ha en ny frisyr, jag vill ha tillbaka tiden där vid förra sommaren, jag vill ha min klänning, jag vill ha en härlig, överlägsen drömprins ;) och jag vill ha ett underbart, lyckligt liv!

Okej slut med det där "vill ha" snacket för jag vet att det kommer att hända det flesta av sakerna iallafall fast det händer inte så mycket om jag inte gör något åt saken, så som att börja spara pengar, letar efter det jag vill ha, och sova redan efter skolan, för tiden går då mycket fortare om jag sover, så jag ska nog börja med tidiga kvällar tror jag nog :D Om inte annat så går dagarna fortare om jag hittar på något roligt för då flyger timmarna förbi, som ikväll ska jag ringa tobbe och kolla en film, en film, så simpelt, tiden går ju jätte fort av bara kolla en (y) .


Men har ni tänkt på en sak? Det är bara 31dagar kvar och ännu mindre skoldagar kvar till sommaren, älskar att uppdatera er ;) dels så får jag en lycka genom att flytta med ändå inte, surt och orättvist!

En annan sak som är fult är att man måste träna upp musklerna och gå upp i vikt för det innan man kan börja gå ner, rätt skumt ändå men allt ska ju göras på sitt sätt. En annan sak till, i min ålder 15år får man köpa cider 2,25 det är däremot skumt! Nog för att alla inte sitter och dricker sig full på det men ändå eller bara spelar full som vissa andra också kan göra. Nä ska man på fest är det lika att slå till stort! ;D

Jeo, annars sitter jag här och lyssnar på Avril Lavigne på rätt hög volym, men det gillar jag! Fast jag har lust att byta skiva nu så jag ska kila bort och göra det efter detta inlägg som snart tar slut. Men innan den är slut så ska jag bjuda på en bild, för så snål är jag ju inte ;)

-
Så första bästa random bild men lapporten är ju rätt fin ändå ;)
Saknar ändå tiden då vi var i Polnoviken, det var rätt mysigt fast det var tråkig att det regnade.. Men har jag ett par goda vänner så klarar jag allt!

Men nu ska jag ta och byta skiva och ha det ös här, så nu får ni klara er. Ha der bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0