sweet dreams

Nu är det sista för i natt, för jag ska bege mig till drömmarna fortast möjligt!

Gud msn kan var roligt ändå, mer än så skriver jag inte om det för det är min lilla hemlighet ;) nä men det är som det brukar vara och frågar ni så svarar ju jag, kanske.

Och inte plingade det i telen heller, känner du dig bortglömd? Då kan vi vara två men det är bäst så, alltså att var två för ingen vill ju vara ensam i livet, iallafall inte jag, för jah trivs att vara i centrum men ändå lite utanför. Bara jag får reda på saker och ting och vet att vännerna mår bra så är allt toppen. Jag är inte självisk, kanske ibland men det får jag faktiskt vara, precis som alla andra :) när du behöver en stund för dig själv.

Förresten, boken är ut läst och jag är inte längre fast i den, men det tog sitt tag men nu är det över och nästa gång jag tänker läsa en bok är när jag inte har något liv eller om jag måste det med ett skolarbete. Men jag kan lova, boken var otroligt bra! :)

Yiiiha, hittade ännu en låt som jag lyssnade på som liten, rätt fin ändå..

Men nu ska jag ta natt, så sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0