städat, check!

Äntligen är allt färdig städat och jag väntar besök, men det verkar gå grymt segt men på ett sätt var det rätt så as bra eftersom att jag hade rätt mycket att göra, t.ex att diska och dammsuga hallen, samt toan men nu är det klart (y)

Sitter och nöter låten Apollo drive - Papercut så himla bra låt, den beyder verkligen jätte mycket, minnena stämmer in på varenda ord i texten. Så jag är glad att jag äntligen fann den :)

Ja det är rätt mycket som ska göras idag, många meningar som ska bli hörda och frågor att besvara, men jag är redo, och jag ska göra det idag! Små saker blir till stora till slut och oftast slutar det inte bättre än att gå skilda vägar.. Det är rätt tragiskt. But life goes on!

Inga sura miner nu, jag är glad! För äntligen ska jag få veta hela sanningen istället för små delar av den och från rätt persón också, hoppas att det inte öppnar gamla sår.

Haaha till något bättre --> Något som stör mig är min finne precis mellan ögonen, för jag vet och känner att den är där, grymt irriterande ;o men jag måste ju få bjuda på en bild fast de är gamla :) men när jag har klippt mig så kommer det iallafall in nya bilder på mig om det blir bra, vilket jag hoppas på :)


- miss u sis!

Borde egentligen ta och käka någonting men jag är inte hungrig, vaknade 12, klev upp och började städa och än har jag inte käkat något, senast var igår när jag käkade thaimat med farsan, och jag kan säga att det var grymt gott fast det ser inte ut som det,



Juste, vet ni vad jag har smakat nu? Denna,



Den var ju säkert riktigt guld färgad, hha-ha-ha vilket skämt, men en sak, den var jätte god :)

Och i torsdags gjorde vi pizza på hkn och den blev jätte god den också :)


Och sedan tycker jag att rebecka är allmänt söt,


Alla kan ha roligt, tillochmed på syslöjden (y)

Men nu har ni fått en massa bilder så nu får ni klara er och ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0