sista för kvällen

har nyss suttit och spelat super mario snacka om att det var länge sen, eller ja, kanske inte sådär jätte länge sen då ;) väntar även på att min kära mor ska ringa men hon är för upptagen men att kolla på csi, gillar den serien inte sådär jätte mycket men det går att kolla på men hellre gör jag annat.

har även sjungt förfullt här, lär väl inte ha någon röst kvar snart, haha. men vad ska jag göra om jag älskar att sjunga? jo, då ska jag sjunga så mycket jag vill, fast bara i min ensamhet x) kanske vågar sjunga öppet någongång (y) (: 


jag gillar min blogg den handlar typ bara om mig och just det jag tycker är viktigt att skriva om, och ibland är det bara roligt och lägga upp en egobild som inte är sådär 100 ;) men vissa kan ju vara rätt seriösa iallfall. 

imorn har vi äntligen gympa men när vi väl har det så ska vi ha showdans, dansa är väl roligt men om jag ska dansa så ska jag börja dansa streetdance för det gillar lilla Sandra (;  gillar att röra mig rejält och när vi hade det i skolan så, I fall in love ;) jag ska börja med allt det som kommer upp på bloggen lite då och då i staden Sundsvall. Ibland ser jag min framtid tydligare än någonsin!

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och plocka bort saker ifrån sängen så ni får sova gott och ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0