sista för kvällen

Tack för alla gratulationer!

Sitter och väntar på att tobbe ska komma förbi en sväng och sedan blir det att gå och lägga sig och hamna i drömlandet för att kunna vakna upp till den där underbara SO lektionen, eller så inte. Har lust att sova bort hela dagen imorn eftersom att jag är helt slut. Och hade jag tagit och varit hemma så hade jag tagit och jobbat klart om andra världskriget också. När vi var hos gammelmormor så fick vi höra om när hon var med i andra världskriget, rätt spännande faktiskt :)

Och bilder på presenterna får jag ju inte glömma :)











Jag hoppas jag har satt bilderna i rätt ordning, men nu ska ni får höra hur det där egentligen är. Jennifer måste ha haft väldigt tråkigt eftersom att från den första bilden till den sista, alla presenter låg i varandra så jag fick öppna, och öppna men det är ju tur att det är skoj och så är hon ju så bra på det där med att slå in paket :) och så ska ni få veta vad jag fick i packetet :)


Ett jätte fint halsband med mitt namn på och på baksidan står det "16år" glad att hon kan hitta på så mycket roligt och jag är jätte nöjd och det är nog det nya halsbandet jag kommer att använda :)

Och så fick jag en present ifrån tobbe

har dock ingen bild på innehållet men jag kan beskriva det och så får vi se om det hamnar här på bloggen och mest troligen gör den det :)

Det var ett jätte fint armband, trodde inte han hade så bra smak för smycken men det hade han :)

och så får jag inte glömma skinnjackan :)


kanske inte världens bästa bild men den får funka tills vidare :)

Men tack för alla presenter och gratulationer!

Men nu blir det att ta kväll, så ha det bäst och sov gott, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0