sista för kvällen

nu är det så att jag måste ta och lägga mig snart för imorn ska jag upp tidigt för imorn ska jag till luleå :D när jag och farsan är klar här i jukkas så ska vi ta och åka förbi stan och hämta upp rebecka också :)

har precis kommit hem ifrån fredrik, riktigt trevlig kille det där, snäll som bara den om inte annat och det gillar jag (y) när jag skulle hem så fick jag skjuts av honom på moppe, tjohoo! och påvägen hem till mig stannade en gubbe oss, jag trodde såklart att han skulle vara svin sur för att vi åkte utan hjälm eller något sånt men inte då. utan han frågade efter vägen till holmen så vi tog och visade honom vägen och sedan fick jag åka hem och säga hejdå till fredrik (:

och nu har jag fixat lite smått här och nu sitter jag med tandborsten i käften, tror nog att det blir att borsta i mer än 2 minuter men det är väl bara bättre? ;p


det är rätt roligt att vara på farsans dator eftersom att jag hittar såååå många gamla bilder som jag faktiskt tycker om och som jag tycker är bra :)

men nu får ni klara er, och förresten, jag har ju inga pengar på mobilen så att det blir inte att smsblogga heller så ni får klara er till lördag(?) men ha det bäst kära läsare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0