sista för kvällen

Nu sitter jag här igen efter serien Desperate Housewives, så bra! (: missade dock 20 minuter av den eftersom att jag, sandra, michaela och rebecka var ute och gick lite överallt, men det är trevligt för de är så söta allihopa ;)

Imorn kommer jag gå till skolan så att jag är där någongång innan 9 för imorn har vi sovmorgon, vissa längre än andra. För vi har nämligen nationella i NO och förstås biologi, som ska vara i 150minuter.. Har jag pluggat någonting? Nej! Borde jag? Faktiskt, vet ju en del som kan komma till provet men istället gör jag annat för att jag tycker det är roligare och nu när jag är hemma igen så skiter jag i det, det får gå som det går (y) .

Imorn kommer jag att ha träningsvärk efter gympan idag, för jag känner redan i benen men det är så det ska vara. Imorn ska jag och rebecka till gymmet och senare ska vi kanske förbi badhuset för att vi kanske ska börja paddla kajak, haha det är nice ;)

Hoho vilket minne jag har alltså, det är ju otroligt! ;o Jag skulle ju duscha när jag kom hem och än har jag inte gjort det och nu orkar jag inte ens, så jag får ta det imorn och det hinner jag ju, jag har ju trots allt sovmorgon! :) Och imorn har jag en hel del att ta med mig till nationella, dels jordgubbar! :D


- dom var grymt goda!

och så innan vi träffade sandra och michaela så kände jag mig som en turist, huhu.


rätt söt rebecka! ;)

Off det är tungt att känna sig som en turist och fota sin polare som ser halvtrög ut x) men rebecka, jag älskar dig iallafall! Det var iallafall roligt att vara ute men nu ska jag borsta tänderna och det så nu får ni klara er, sov gott och ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0