Så typiskt Sandra!

Off kan inte fatta att den alltid ska sluta så spännande, hatar den där "fortsättning följer". Jäkla Desperate Housewives! Aja, nästa vecka är det sista för detta halv år, it sucks!

Annars vill jag bara sätta mig ner och tänka igenom en hel del saker som nyligen har hänt. Både bra och dåliga men inga jag tänker nämna här, fast de närmaste vet redan vad allt handlar om så det finns inte så mycket att säga mer. Se så, 17dagar kvar, du klarar dig! Jag har ju en massa att se framemot, till exempel så blir det att paddla kajak imorn, fast för sista gången för mig då, snacka om att allt ska handla om otur, vilket shiiet!

Men iallafall, en glad sak;

Jag älskar glass! ;D

Juste fan, min mobil har pajjat som fan så jag måste använda min gamla och till sommaren blir det att köpa en touch mobil och jag vet redan vilken jag vill ha, så nu är det verkligen dags att börja spara pengar och vara extra snäll men papi och mami! :) Har ju lyckas förr så varför inte i år igen? Men jag är ju sån, byter mobil varje år, det är en nu rutin för mig men jag gillar det, även "min teknik" måste ändra på sig om jag nu ska ändra stilen, och kanske lite mer, men det ser vi ju hur det blir med den saken :) Jag gillar den "coola stilen" bara för att jag är coolast! ;)


- Cool f16!
Och ja Christian Eriksson, jag är nöjd att vara 16 bast, det är det nya inne helt enkelt ;)

Wiiho, jag har ändrat mig igen! Jag tänker inte ha på mig en klänning till grundenten, nej, utan jag tänker på lite mer "rockstil" Och jag vet precis hur jag vill ha det, skorna kommer passa perfekt till det hela, yeah tjejen kirrar biffen, again! ;)

Men nu är det dags att börja städa så att jag kan sova i min säng för första natten, gillar det inte, kanske är mörkrädd att sova ensam ;) Nejdå, jag är inte rädd för någonting faktiskt och det är jag glad över och på tal om spöregnet så vet jag precis vad jag ska göra imorn, men det får ni veta i nästa inlägg som kommer imorn, kanske på morgonen redan så "fortsättning följer" ;) Men ha det bäst och sov gott älskade läsare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0