promenad

Det blev inte att käka någonting just nu för jag hinner inte eftersom att tobbe ringde och frågade om vi ska ut och gå, äntligen får jag som jag vill idag! :D

Annars så har jag "pluggat" enormt mycket och jag är nöjd över min insatts :) men när jag kommer hem så ska jag käka och sedan sätta mig ner för att plugga igen, suck.. Men det måste ju göras så och när jag är klar med NO:n så ska jag börja med SO:n för på något sätt värdesätter jag NO:n mer är SO:n men det är ju egentligen inte så konstigt om jag tänker va´d vi har för lärare x) nä men det är mina betyg det gäller om men NO är väl roligare då och lättare!

Men nu måste jag gå och tvätta facet eftersom att jag har käkat apelsin så är jag alldeles kladdig i ansiktet, hell yeah kladdmaja! ;) men innan jag lämna er så ska ni få en bild


Sommar och en massa glass på det ;) och jag får inte glömma att bada som bara den! HELL YEAH, SOMMARLOVET IS THE SHIT!

Så nu får ni klara er, så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0