plugga vs keyboard

Från senaste gången jag skrev så har jag hunnit skriva klart en hel del av NO:n och jag är super nöjd igen! Men jag hann inte skriva klart allt för att jag skulle och käka. Idag fick det bli pannkakor och det var grymt gott med grädde och sylt :)

Efter maten så plockade jag fram keyboarden för jag hade bestämt mig för att lära mig en till bit av låten; Call me - Shinedown och visst gjorde jag det, och snart är väl hela låten spelad av mig :) Tur att jag får för mig att göra saker ibland, älskar ju musik så det är ju självklart, hade försökt lära mig att spela gitarr men eftersom att Jennifer är hos sin farsa så har hon även plockat med båda sina gitarrer och jag som hade tänkt lära mig låten Magnus Johansson spelade för mig Coming home - Stratovarius, lärde mig en bit men sedan sket det sig.
 


Och nu borde jag egentligen ta och göra klart min NO och sedan börja på SO:n men jag har som ingen större lust på det just nu, jag har massa annat för mig som jag borde göra, så som att lära mig låten :) Och så måste jag ta och duscha också och så skulle Tobbe ta och höra av sig när han hade kört cross klart men då får jag väl vänta till imorn eller typ där vid 10(?) eftersom att de inte fick köra längre då, jag vet vad jag egentligen inte borde bry mig om (y)

Nä efter detta inlägg blir det att hoppa in i duschen och sedan så ser jag ju vad jag gör, om jag fortsätter plugga eller spelar keyboard, men nu har ni låten jag ska försöka klara av och så vet ni vad som hänt och vad som kommer hända :)

Så nu får ni klara er, puss och kram kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0