nationella

Nu sitter jag här och väntar tills håret ska torka så att jag kan börja fixa mig ordentligt. Annars var det riktigt härligt att duscha var det första jag gjorde.

Jag förstod det, jävla idrott! Snacka om att ha träningsvärk där jag typ aldrig brukar ha det ;o ;D lite lustigt är det väl ändå.

Undra hur dagsen klädsel kommer att se ut, och så börjar jag tänka på den du? Lite sent, men det är lugnt jag har sovmorgon och när jag inte har det brukar jag börja gå mot skolan vid den här tiden (alltså 07.35) men nu kan jag ta det lugnt fast ändå inte eftersom att jag måste fixa frillan och det blir ju lockigt av vatten men det blir bara att fixa luggen och så ska jag välja kläder och sedan måste jag över till rebecka för att vi ska fixa för idag när vi ska ha nationella, vi får nämligen ha med oss fika dit (y) och vi måste ju fixa ihop jordgubbarna med lite grädde, MUMS! :D



Men nu måste jag börja så att jag kan göra allt i lugnt takt så ni får ha det bäst och önska mig lycka till, puss och kram kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0