heemma igen

Hemma igen ifrån jukkas och solningen, rätt skönt att bli brunare.

Nu är det dags att beställa skor för nu har min kära klänning kommit, och jag är förälskad i den kan jag säga, lila är ju min älsklingsfärg :) Vet inte riktigt vad jag ska här för färg på skorna eller hur höga dom ska vara. Men jag lär ju hitta något par jag gillar :) än får ni inte se klänningen och mest troligen blir det först den 11:e ni får se den :)

Ensam hemma, yeah not. Jag vill ju ha mat men jag ids inte laga mat, snacka om at vara lat men jag har faktiskt gått till solariumet från sporthallen och sedan därifrån till kvantum och hem, jag är rätt så flitig iallafall :)

Måste egentligen ta och plugga SO men jag har som ingen ork, NO:n är ju redan klar och den ska in imorn så det är lugnt och imorn kommer Stig till stan och så blir det "party like a rockstar" imorn också, dels för att jag har fyllt år och för att jag ska säga hejdå åt vännerna innan jag sticket söderut :( :) kommer sakna er! Men jag måste gå vidare :)


- han älskar mig, ta chansen och sprid kärlek eller så dissar jag honom och drar!
lätt val ;)

Aja nu tänker då jag hoppa in i duschen för jag luktar solarium som bara den, så nu får ni klara er, puss och kram, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0