heemma!

Äntligen hemma så att jag kan blogga för er men det är ändå tråkigt att vara hemma igen eftersom att det betyder en sak...       ... skola. Och en annan sak som har varit jätte bra är att det har varit 31+ där borta och jag har hittat mig en skinnjacka, gillar den skarpt så wiiho! Men tyvärr så blir det ingen bild på den men det kommer nog senare :)

En sak var jobbigt och det var åka bil. Det tog 4 timmar, vi hade ingen ac, bilden var full av personer, det var otroligt varmt ute och jag, jag svettades som bara den och om jag försökte sova, ja det gjorde jag men inte funkar det med den värmen..

Annars har jag haft det jätte trevligt. Varit med Rebecka för det mesta och sprungit omkring på stan i värmen och i butiker, hållt på att dö av värmen. Sovit på hotell och hos Åsa (Rebeckas moster) och hon är jätte trevlig och gullig emot mig varje gång jag kommer och hälsar på med Rebecka :)

Jag och Rebecka hittade ursnygga brillor iallafall (y)






- vii är så heta!

Yes, då är jag hemma och nu ska jag ta och försöka få tag på tobbe, ni vet, inga pengar på mobilen.. Och jag vet inte hur det ska gå till då menmen jag fixar det :) Och så måste jag duscha och packa upp allt så nu får ni klara er, puss och kram, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0