godmorgon!

Loggade in lite fort för att slänga in ett inlägg till er, för jag ska nämligen till elgiganten snart, bara för skoj skull för det är ju mycket roligare än att sitta hemma alldeles själv.

Vaknade kring 9 för att jag inte kunde sova längre, men jag är iallafall pigg nu :) Sedan blev det frukost med plätter med sylt, så gott! <3 och sedan satte vi oss framför tv och segade i någon timma och nu sitter vi och väntar tills mormor ska komma och ge oss skjuts mot coop.

Lustigt det här när jag inte har pengar på mobilen så skriver precis alla, tillochmed dom som aldrig brukar skriva, det är ju komiskt x) Men mamma, du behöver inte fylla på mobilen förrän den 20 maj, för jag ska klara mig!

Och vet ni? Dagen före den 20 är ju den 19, dagen då jag blir hela 16år! :) Kommer nog inte fira mig här, kanske tar någon fika med farsan eller någon annan släkting, fast jag hoppas farsan kan vara generös och bjuda iallafall, för det blir ju ändå roligare om det är en av dom som står mig närmast inom familjen gör något "stort" av det hela men som sagt, jag ser ju. :)

Idag lär jag umgås med både familj och vänner bara för att jag tycker om det! :) Hade även behövt plugga men det kan vänta till söndag, dagen jag inte ser något speciellt med, alltså blir det att plugga SO och NO så att jag blir klar med den skiten någongång och till hjälp använder jag min älskade dator.


- you're my sunshine darling!

Men nu ska jag ta och klä på mig och fixa frillan lite, för den står nästan rakt upp, men det är ju morgon så ;o (: Så nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0