godmorgon!

Vaknade lite tidigare än vad jag brukar idag, fast bara sådär 10 minuter så det är lugnt :)

Får se om det blir att sola idag, taskigt väder idag igen och jobbigt att gå hem. Fast just nu snöar det, men hallå snöa i maj!? Men det har varit värre förr som till exempel när vi skulle ha skolavslutning i 7an så snöade det och då var det den 13 juni om jag minns rätt. Hatar Kiruna. Hoppas på bättre väder i år iallafall :)

OFf vad det är mycket saker som händer nu. Och det är tur att mina vänner vet att dom kan ringa mig för att prata och ändå ska jag inte bli psykolog, men jag borde bli det eftersom att jag är rätt så bra på att snacka men icke, den tjänsten tänker jag hålla till mina vänner när dom behöver mig :)


Saknar ändå min moppe, fan vad skönt det hade varit om jag inte hade behövt gå överallt x) och ja, jag är lat! Annars saknar jag den inte alls :)

Men nu måste jag göra mig klar inför skolan så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0