godmorgon!

Nu har jag bara en vecka kvar som 15åring, nästa steg blir att fylla 16 bast. Äntligen lämnar jag den där trista åldern och klättrar ett steg högre upp men jag lär ju bli less på att vara 16 senare också, great! Men dit är det ju ett tag som tur är.

Tiden går jätte fort tycker jag. Som igår, jag var med tobbe, vi for och plockade upp geggan och sedan tog vi en kaffe hemma hos danne sevä och helt plötsligt var klockan halv 10 och jag som hade gått och trott att klockan endast var 8, snacka om att jag blir lurad av ljuset ute men det är härligt :) Och sedan gled vi runt ett tag och sedan förbi lingman en sväng och helt plötsligt var klockan 12, wiiho vilken dag, eller så inte. Men det är skönt att dagarna går fort för snart är det ju sommar :D

Idag blir det att få reda på om det blir någon resa till luleå eller inte och jag tycker att det är en hel del som händer idag. Som idag är jag bjuden på middag av jennifer och sedan ska vi dra och paddla kajak, svin skoj hoppas jag, men det var det förra gången så varför skulle det inte vara det idag då? Jag nästan längtar till nästa onsdag så fort träningen är över, tråkigt att det bara är en gång i veckan men då har jag något att se framemot :)

- Dig saknar jag rejält och förlåt för bilden men den är ju grymt roligt, men jag älskar dig iallafall lilla syster!

Men nu ska jag dra och fixa frillan och sedan försöka få tag i jennifer, lite svårt när jag inte har pengar på mobilen.. Men nu är det ju bara 8 dagar kvar (y) Men nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0