födelsedagsmiddag

Sitter och väntar till farsan ska ringa mig och be mig komma ut till vägen där han sedan plockar upp mig och så är vi påväg att käka thaimat! Såå gott! :)

Har inte hunnit med så speciellt mycket men en del iallafall och nu hinner jag typ bara blogga och sedan är det dags att dra, klädde på mig lite fort och nu sitter jag och tänker på att jag har jätte mycket att göra.. Typ som;

- Åka och käka
- Städa rummet
- Fixa och dona med en grej  
- Sminka mig
- Välja kläder
- Fixa en dricka
- Ringa/smsa runt
- Sedan gå dit jag ska
vänta på farsan och det tar väl 10-20 minuter så då återstår bara 20 minuter till klockan 6 och en timme och 20 minuter till 7. Men jag fixar det! (y) För jag är såå superduper grym ;)


- HELL YEAH!

- Nnu kirrar Sandra biffen

Just like a papercut...     ... The little things hurt so much.


Men nu får ni klara er härifrån till senare säkert för nu kommer min papi för att hämta mig :) så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0