boooring,

Snacka om att det är tråkigt att plugga jämt och ständigt, det tar som aldrig slut men till sommaren, fyfan vad jag ska vara lat! Skönt som bara den ska det bli att gå ut 9an, det var nog den jobbigaste årkursen, men 8an var också jobbig men inte såhär. Haha det låter nästan som det värsta som finns men så är det ju inte, men jag är glad att jag snart har avklarat mellanstadiet och ska övergå till gymnasiet. :)

Men allt har sina minustecken och i just detta tillfälle är att jag kommer att flytta ifrån dom käraste vänner, men en sak är ju bra, och det är ju att det finns lov, boende så att jag kan komma tillbaka för att hälsa på dom. Off kommer sakna er som bara den! Men livet går vidare.. Tack till facebook blir det nog och så får jag ju inte glömma msn.

Tjoooo, Vem behöver egentligen veta någonting om krigen? För vi lever ju i nuet liksom ;) Jag behöver inte det framöver iallafall, så ta dig någonstans ditt fucking krig + de andra krig och de som kommer i framtiden, om det kommer några fler. Alltså det handlar ju knappt om Sverige så varför ska vi bry oss om något annat land i Europa krigar med varandra eller något land i Nordamerika? Så sjukt! 

Aja jag ska väl åter gå till böckerna fast nu blir det att jobba om NO, biologi, wooho, eller så inte! Äntligen klar med mellan krigstiden och nu är det bara andra världskriget som står på tur. Och kroppen och massa annat shit om det. Men det är klart snart, iallafall frågorna och sedan ska jag ta och skaffa mig en framsida till arbetet och sedan är det klart för att jag ska kunna lämna in den! (y) :)


- i remember the good times.

Men nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0