290510

Hej allihopa!

Anledningen till att jag skriver så sent är just den att jag vaknade först innan 3 idag och sedan har jag umgåst med Mange en sväng också och det var väl trevligt :) Men nu har jag tid att skriva till er, vilken lycka.

Ja dagen igår var såklart det bästa på länge kan jag berätta. Fast det tråkiga var att det blev många tårar (inte av mig då) och många hård ord, många förklarningar och en förlust, men vet ni? Jag mår toppen och jag saknar dig inte det minsta. Lite tråkigt att andra fick snefylla men vilken tur att jag var på plats, jag måste ju vara duktigt på att prata och få människor att må bra igen, få upp dom helt enkelt. Känner mig bara nöjd över igår :) Hade kunnat göra om dagen igen! :D



Jag vet att du vet vem jag menar efter denna låt text;

After all of the stealing and cheating
You probably think that I hold resentment for you
But, uh uh, oh no, you're wrong
'Cause if it wasn't for all that you tried to do
I wouldn't know just how capable I am to pull through
So I wanna say thank you


'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

- I'm a fighter!


Att du själv trodde att du kunde övervinna den värsta, ha-ha, grabben, du trodde helt fel. Det är så när du låter dig försvinna i dimman och sedan få reda på att jag inte ville detsamma. Visst, livet är orättvist men kärlek kan jag inte styra, precis som andra. Säg hur mycket du vill, men jag vet att det du säger, det menar du inte fastän du skrev att du menade alltihopa, yeah! Grabben jag känner dig. Men att bli sur över något du själv ställde till med är inte rätt. Lätt att skylla på andra, lätt att se det enbart ifrån din vinkel, SÅ FEGT ATT RINGA PÅ FYLLAN, vågar du inte berätta något till mig eller? Du är patetisk! Du är äldre, varför bevisar du dig inte till det då? Blir så less på att förlåta dig efter dina misstag, men nu är det över, 'cause, I'm a fighter! Du får inte ner mig med dina ord, dina sms eller dina fega ursäkter, för jag vet att du inte kan lämna mig ifred precis som du sa bara för att du skriver dina ynka sms, och skriker i telefonen, vilket skämt, snälla väx upp and get a life! Att vara desperat är inte din stil, men visst alla förändras och jag kan göra mer än du tror. Jag har åtminstone gått vidare och bryr mig inte och jag bevisar det genom att jag inte svarar på dina sms. And Heeell Yeah!

Yes, vissa är såna men jag bryr mig inte det minsta längre, har det hänt mer än en gång så är det omöjligt. Det är som "engång otrogen, alltid otrogen" du gjorde det engång och fortsatte trots du sa att det aldrig skulle hända igen, jag litade på dig men du bröt det och jag bygger inte upp någonting för dig något mer, and I'm free!

Känner att jag är oslagbar, känner mig fri, känner mig helt rätt. A little bit more awesome!


Över till annat. Idag ska jag dels umgås med Ch har jag tänkt eller ja, han tänkte det :) Sedan blir det kanske nattbad igen, vilket ös, men det är fan skoj. Men jag ser ju. Tidig kväll blir det då inte, för jag mår toppen trots allt igår :) Och nu sitter jag och väntar tills min kära mor ska ringa mig och vara lite social med mig och sedan ska jag duscha och käka och sedan är jag redo för dagens fortsättning.

Synd att min mobilkamera har gått sönder så det blir inga bilder, eller jo kanske, Emmy fotade ju några stycken :) Fast dom får jag först på måndag, men jag kan vänta och då kan ni det med :)


Igår, då började jag, ciia, moa, mange och empe sedan drog jag och ciia till filip och dom för att fortsätta och sedan drog vi till badet, var där en stund, sedan drog vi och hade för oss annat. Det tråkiga var att ciia gick hem och danne följde efter. Men då kom emmy, julia och palo dit, trevligt värre. Filip och dom stack och hämta grejer medan gick jag, emmy, julia och palo till en lekpark och gungade och hade skoj, sedan drog vi mot folkan och var trevliga med folket :) Sedan drog vi till hadde och satt där en stund, sedan åkte jag och filip till filip för att hämta något och vi åkte med monsterjanne, har ett roligt minne där, right rebecka? haha xD Men iallafall så gick filip in och så satt jag och snackade med janne då, men det tog inte så länge tills filip kom tillbaka och så drog vi till empes för att filip skulle käka och efter det så vill tobbe snacka så jag tog och fixade undan det för gott och sedan gick jag och träffade filip och dom igen, vi drog hem till filip. Där satt jag för det mesta och snackade i telefon, viktiga saker ni vet ;) Sedan ringde den där skrikande saken som jag hade förklarat varför det blev som det blev en miljon gånger innan det samtalet, personen skrev tillochmed ner det, SUCK! Men jag la iallafall på för jag orkade inte med personen :p Sedan drog jag och hjälpe mange på badet och städade och påvägen dit mötte jag en person som jag snackade med, lite tårar blev det men jag fixade det :) efter det fortsatte jag mot badet och sedan drog jag hem och sov :)


- Jag lever mitt liv, jag lever min dröm!

Men nu ska jag snacka med min mami så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0