280510

I detta inlägg vill jag börja med att gratta Jennie Mauritzson och David Blank, grattis! Hoppas ni får en jätte bra födelsedag. :)

Iallafall, snacka om att jag var trött igår. Ska aldrig vara vaken till halv 3 (?) igen på en vardag då det är skola. Det var grymt jobbigt! Men det var skönt att sova ut iallafall, gick ju och la mig där vid 8 och vaknade till i några minuter och skrev ett inlägg och fixade mig inför sängen och somnade om, älskar att sova länge! :D

Idag har jag iallafall gjort lite nytta och det var att jag har klivit upp tidigare än det som var tänkt eftersom att Jennifer hade glömt nyckeln men det gjorde inget, hade redan sovit för mycket.

Sedan så har jag sprunigt 3 varv runt sandstensberget, oj vad duktig man fick vara då ;) men jag sprang en då när vi hade hål och sedan två när vi hade gympa :) Rätt tungt men okeeej, jag gick en bit också ;o :)

Annars sitter jag och väntar på svar, både ifrån mormor och vännerna, men det verkar vara problem att hitta någon fest så Sandra får väl kirra biffen ;) Sitter även ocg väntar tills håret ska torka så att jag kan sätta igång att fixa mig :)

Jag vill att mina skor ska komma någongång så att jag kan testa dom och kolla om det passar som jag tror, men det tror jag nog, har rätt smak enligt mig :D


kvällen utan denna här inte detsamma, men det får väl gå för den här gången då.. Har ju en massa andra, men Rebecka, inte schysst att svika mig! ;)

Men nu ska jag börja fixa mig så att jag kommer härifrån :) så ni får ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0