270510

Hej underbara ni!

Nu är humöret på topp eftersom att solen skiner som aldrig förr i Kiruna ;) Har nästan precis kommit hem ifrån stan, på stan testade jag några par skor, snacka om att jag måste träna att gå i högklackade skor, men jag ska fixa det när mina kommer :)

Jag och Rebecka träffade även Amanda Karlsson så vi tog och var social med henne, och det var ju trevligt och om inte annat så såg det grymt gått ut med mjukglass just idag :)

Annars så sitter jag och käkar chokladbollar som jag sjäv har gjort och dricket mjölk, riktigt gott :) men jag måste ta och klä på mig eftersom att jag måste till konsum för att käka grejer till det jag ska äta idag, och det är ju tur att det inte är sådär jätte långt till konsum härifrån, känner mig lite lat idag, men det är nog för att jag är så trött. Men innan jag drar så måste jag ju ta och berätta om igår.

Satt ju här hemma när jag kom hem och sedan efter ett tag stack jag till jennifer för att hämta Eiden eftersom att jag skulle ut och springa så jag tänkte att jag kunde ta med honom på en springtur. Lite synd att det snöade, var väldigt jobbigt när jag inte kunde titta riktigt. Sedan när jag kom hem tog jag en duscha och sedan kom Mange förbi och var trevlig. Efter ett tag kom även min mormor hem och efter det kom Thor hem till oss. Och det är så sött, alla barn verkar gilla Mange, helst mina syskon :) Thor verkade också gilla Mange eftersom att han skulle bjuda på sin saft hela tiden, söt unge det där.

Sedan åkte Thor hem och jag väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket tills vi skulle gå mot badhuset för att paddla kajak, men innan det skulle jag och lämna hunden till Jennifer och ta med henne till badis, Mange följde med och medan vi paddlade tog han och tränade, helt enklet väntade på mig, snällt :) Sedan skulle vi plocka bort allting eftersom att klockan blev rätt mycket. Men efter att jag hade klätt på mig och fixat klart mig så drog jag och umgicks med Mange medan de andra åkte hem.

Jag och Mange kollade dels på tv och stod nästan uppe på taket av badet och så trodde vi att vi hade blivit utlåsta men dörren var öppen x) Så vi drog ner till källaren där vi brukar träna step-up med skolan. Jag som tänkte dansa bugg fick isåfall dansa ensam för Mange kommer inte ihåg hur man skulle dansa, men det gjorde inget och sedan blev det hem och sova efter ett långt tag. Och sedan upp nästa dag till skolan och nu är jag hemma och skriver till er :)

Men innan jag drar till konsum som sagt så ska jag bjuda på en bild :)

Tur att syskonen åtminstone kan se normala ut, medan en annan har sina otroligt fula lockar (y)

Nä men om inte annat så; " JAG VILL HA SOMMAR, NU!"

Men nu tänker jag dra så hejs med er, och ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0