220510

Snacka om värd kväll fast ändå inte.

Allt började helt fuck up, men det löste ju sig. Dels så förlorade jag 50kr på att ringa monsterjanne för att vi skulle hämta julia och emmy ifrån tuolla men de kunde inte följa med så det blev 50kr åt helvete men jag är ju så rik så det gör ju inhet ;) Om inte annat fick jag vara med om en sak den resen, och det är nog bara rebecka som vet hur det såg ut och det måste ha sett förjävligt kul ut x)

Aja seda efter det kom vi hem till mig, spelade wii jag och rebecka, börja dricka lite smått och bara hade allmänt roligt och sedan kom stig och efter ett tag drog vi upp till stan där jag träffade en hel del av människor jag känner, och snacka om att det blev kramkalas, men det gillar jag! :D Och så träffade vi julia och emmy där på folkan med dom andra. Dagen blev inte lyckad för alla och det är ju lite trist, man vill ju helst ha roligt hela tiden, den dagen slutade med en polisbil för en av oss, mer säger jag inte. Hojja stackarn!

Klockan var där vid 3 och jag, rebecka, simon, linus och lukas drog mot porfyren eftersom att jag var ensam hemma men rebecka skulle hem till sig så grabbarna följde med mig. Det hände inte speciellt mycket till en början, alla tog det bara lugnt och höll på att somna medan linus letade efter skjuts. Och så blev lukas trött så han tog min säng och vi andra satt kvar i vardagsrummet och til slut så hör jag att något låter ifrån mitt rum så jag gick dit för att kolla, det jag ser är att han sitter och spyr i min säng, äckligt jag vet! Men han fick då ta reda på det också och sedan hjälpte linus och simon mig att få ut honom, tack måste hitta deras nummer så att jag kan tacka dom. Sedan ringde magnus johansson, vi snackade medan simon och linus tog sängkläderna till badkaret och torkade golvet, känner mig lite taskig att jag inte hjälpte till fast jag fick ju handtvätta idag istället, ÄCKLIGT! Men nu är allt borta och tvättat som tur är.

Men jag pratade med mange i kanske 1-2 timmar, det kände skönt att få veta allt, nästan så att tårarna börja rinna och dom orden "det är försent nu" ni kanske inte får till den där meningen rätt men den meningen betyder så himla mycket, synd att det verkligen är försent, att vi båda ska flytta fast det är mer än ett år sen vi gjorde slut. Fick veta att han ångrade slutet mellan oss, och att jag inte är ensam om att ha känslorna kvar. älskar han än..



Så planerna för idag blir att dra till lompis för att prata med honom och sedan att dra till bolkiområdet för att snacka med tobbe. Det är skönt att lösa problem men ibland kan det bli för mycket och det är så jag känner just nu, jag är sårbar, jag förlorade men jag vann tillbaka det men vi ses nog aldrig mer..



Men nu ska jag fortsätta att städa så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0