210510

Hejhej och hallå! :)

Slutade för dagen nyss och nu sitter jag hemma och käka daimkaka, jätte god! :)

Idag har jag vaknat upp av världens ringsignal, kanske inte världens bästa sätt att vakna upp av men jag slapp ju stressa till skolan så det var ju lugnt. Sedan var det bara att klä på sig och säga hejdå och sticka till skolan där alltig var tråkigt och nu sitter jag här hemma men jag måste berätta om dansen :) först så dansade vi 3 jätte tråkiga danser och sedan blev det bugg, vilket var skoj men det roligaste var nog den sista dansen :D såhär; "fram med vänster foten, fram med vänster foten, fram med höger foten, fram med höger foten, hoppa fram, hoppa bak, hoppa fram 3 steg. Den var svin skoj och lugnt att jag tänker vara med på den när det är grundenten! :)

Det var skoj. Sedan blev det att gå hem, och egentligen borde jag stå i duschen nu men jag tänker på er och skriver ett inlägg innan jag drar och duschar :)

Borde också ta och göra SO men eftersom att det är fredag så betyder det bara en sak :) juste måste skriva ett "brev" till Rebecka också, "välkommen på pyjamas party" :D haha

Juste en sak till jag har glömt att berätta om i veckan är att när vi gjorde nationella i NO så gissade jag på socker som skulle börja producera koldioxid först och så testade vi det nu i veckan och nu kan ni också se om jag fick rätt ;)


Röd ballong; matolja
Grön ballong; socker
Blå ballong; mjöl

och så...


... och så var det ju den gröna som blev stor först, alltså hade jag rätt med att socker producerar koldioxid, wiiho! Och så får jag ju inte glömma att berätta om att min ballong blev störst av allas och att min ställde sig upp först :D hihi.

Och så vill jag tacka Christian Eriksson att han är en bra kille och att jag kan prata med honom, tack för igår! och bara just därför mår jag sådär extremt bra idag :) + att jag fick höra lite små saker ifrån honom också, roligt att höra, det var det :)

Men nu ska jag gå och göra duschen sällskap så ni får klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0