2 maj 2010

nu är jag nyduschad och sitter och väntar tills håret ska torka, är lite lat nu men det får man vara ibland ;) och snart ska man väl börja klä på sig för jag har fått en förfrågning om jag ska komma och kolla film och sova över hos tobbe och det kan jag väl göra, vi är ju trots allt bästavänner :) men då behöver jag ju orken till att klä på mig också, ibland borde man vara fet x)

jag har så många filmer jag vill se, dels "them" den är sååå bra! och "walk to remember" så fin :')

Och så måste jag ju vänta på tobbe och jennifer eftersom att jag fortfarande är hundvakt åt eiden men hon lär ju komma och hämta honom snart.

Men nu ska jag ta och fixa i ordning mig och packa en väska som jag ska ha med mig och så ser vi ju om jag skriver något senare, kan bli att smsblogga så ni vet men nu får ni klara er, puss och kram, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0