060510

underbar.

hemma efter skolan, vilket tycker jag är himla skönt! :) 

idag blir det att plugga och kanske umgås med Filip, ser ju vad jag hinner, skolan framförallt! Orkade inte dra till gymmet idag eftersom att jag har en sån träningsvärk efter gårdagen, så värd! För tränade jag kondition i en timme och sedan paddlade jag kajak, snacka om roligt sport! Måste dit nästa onsdag också! och förhoppningsvis så är det fler jag känner och fler som kan spela polo som det heter :)

Dagens låt;

känner att jag får värsta energin ifrån den så att jag kan vara på topp (y)

egentligen har jag en hel del att göra kan jag tala om, så som att plugga men jag har ingen ork till det för det är alldeles för mycket, dels svenska prov imorn, engelska glosor till imorn och matteläxa till imorn. Var är min fritid?! - juste, sån har ju inte jag, för jag blir dränkt i skolarbete, SUCK!

ni ser, livet utan läxor skulle ge mig mer tid till annat, så som att blogga till exempel eller fara och roa mig med polare eller helt enkelt kunna ta en femma bara sådär, vilket hade varit urskönt! men Blah blah, bullshit!

Jag vill ha sommar, jag vill ha sol, jag vill inte ha alla dessa kläder på mig varje gång jag går ut! Ffuck you snö!

Men nu ska jag börja plugga så att jag slipper sitta inne resten av livet, så att jag kan umgås med filip som jag sa, men ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0