030510

i detta inlägg vill jag börja med att gratta Mats-åke Rönnebro som fyller 18år idag, grattis och hoppas du får en bra dag! :)

äntligen klar med den där lägenheten, det var tur att jag inte lämnade in den för jag hade räknat fel en hel del, alltså har jag lärt mig att siffror ska man inte hålla på med om man är trött (y) . har egentligen jätte mycket att göra och jag ska nog göra bort det mesta men jag glömde förstås SO:n i skolan, klumpiga jag då! ;o men det ordnar sig som alltid :) men lägenheten är klar så;



ffan för dig emmy! du skulle ju ta med mig och så åker du ifrån mig, dålig stil som fa-aan! nä men hoppas du får det jätte bra utomlands, bli brun åt mig också, puss på dig! ;)

inatt sov jag hemma hos tobbe, snacka om varm men det var väl mysigt antar jag x) nä men jag ser inget fel med att sova hos sina killkompisar så länge ingenting händer och om man inte har kille förstås, fast då hade jag ju haft honom :)

nä nu ska jag ta och göra matteläxan och så ser jag ju om jag pallar göra någonting på NO:n det hade ju behövs. men nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0