010510

då har vi passerat ännu en månad och idag är det första maj och allt, snacka om skönt! snart fyller jag ju år också! :)

Ojoj, vilket ös det var igår, gillade dagen skarpt! men det finns ju vissa undantag..

allt började hemma hos rebecka, vi tog det lugnt medan hon skulle packa och välja kläder och visst förtsås så skulle ju jag också fixa mig. när allt var klart stack vi till emmy där våran förfest ägde rum. det var väl också skoj men det var lite trist att man skulle behöva vara orolig för att någon skulle komma dit och kolla.


- bara för att jag älskar dig och för att vi är grymt snygga (;


-och denna bjuder jag på (;

men sedan stack vi till Öhrn(?) där var det som en början lite drygt men det övergick till något bättre, träffade jätte många jag kände och det blev kramkalas och en massa händer blev skakade ;) och många "nya" ansikten fick man se och vissa man kände sedan länge men bara inte hade träffat på länge, nä det var helt enklet roligt! och bara mer och mer folk kom dit och alla var lika trevliga.

Sedan skulle aina komma dit så då stack alla, jag lämnade julias mobil till emmys brorsa (?) och medan det hände, hände en annan tråkig sak, och mer tänker jag inte skriva om det, dom som var med, dom vet helt enkelt. Men det dåliga ledde ju till något bättre och det var ju tur det :) och nu är allt bra igen och jag är jätte sugen på en glass och vilken tur att vi har glass i frysen ;)

Men nu ska jag ta och fixa i ordning mig, för jag ska väl snart till jukkas tror jag och eiden följer med dit, helt klart!

Så nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0