sista för kvällen/natten..

Dagen var väl bra tills den irriterande unge skulle förstöra den!
Men dagen gick ut på att ge det hon förtjänade!


Drog ut med Lucas för att lugna ner mig ifrån alla slag man fick in och de ord som blivit sagt.
Små ungar fattar nog inte innebörden i olika ord och när man ska använda dem.
Taskigt ordförråd kan man lugnt säga om något ska bli sagt.



Iallafall så drog jag ut, for med morsan till Fränsta, var ut med hunden där i mer än 2 timmar, men det var härligt för det var inte alls kallt, tillochmed plus grader. Var lite segt när man inte kunde lyssna på musik eftersom handsfree:n var hemma och det är ju som en bra bit och det var inget jag hade tänkt gå :p .


Lucas :)

Men nu ska jag ta natt för imorn eller det blir ju idag eftersom klockan är över 00:00, klyftigt ;)
Men ni får ha det bäst, sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0