sista för kvällen

Nu sitter jag här igen efter en lång dag, dagen har bestått av packning, städning och en sak till som också var mindre roligt alltså plugga ;s

Men det är skönt när det är över för en gångs skull och imorn klockan 17:36 far jag Och Rebecka med tåget mot Sundsvall fast Rebecka ska jag bara åka med till Boden, hon kunde vänta och ta senare tåget, snacka om tur man har, får sällskap i sådär 3 timmar (?) och där är det ju ungefär 9 timmar kvar av resan men jag hoppas det är värt det :)

Jag är super trött så det blir nog att sova rätt snart :) Men innan det ska jag borsta tänderna och hämta min vattenflaska fylld med iskallt vatten, mums! Älskar att dricka vatten när det är dags att sova, en ny vana kan jag säga!

Alltså gud vad jag nöter låtar som Skillet har gjort, dom är ju svin bra, nästan alla iallafall :) Jag gillar låten Hero som mest!


Här har ni den :)

Men nu ska jag ta och fixa mig för natten men före det måste jag springa förbi Rebecka med en sak :) men ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0