sista för kvällen

jobbigt att ha redovisning imorn och något man inte ens tycker är viktigt!
- skaffa en ny blogg bara för att man inte vill använda denna som ett "skolarbete", min blogg är inget arbete, utan något jag tycker är roligt, okej ibörjan var det mest för grupptrycket men jag märkte fort att det var roligare än jag trott.

Om inte annat så kan man skriva nästan vad som helst, inte om sådär jätte hemliga grejer som man verkligen inte vill att någon ska få reda på men är man helt idiotisk så gör man ju även såna saker..

Men om dagen och vad man tycker och tänker till en viss del är helt okej tycker jag.


--------------

Det finns även fler saker jag irriterar mig på, som killar..

han; "Men kom och sova hos mig?"
hon; "varför?"
han; "Men det blir mysigare då"
- antagligen så vill man inte, eller så är de bara så desperata och tänker på enbart en sak som dom tror att vi ska gå med på eller så talar dom bara sanning, fast jag tycker det är fel ord som används, det kunde ha varit med lite mer känsla!

han; "fan vilket urringning du har"
hon; "men låt bli att kolla då"
han; "nä, men skicka en bild på dig i linne"
- alltså varför ens gnälla när man ändå vill få bilder när man är ännu mer lätt klädd. Idé att ta med det första om man bara tänker fråga efter en bild, man kan ju nästan ta illa upp. (fast man får skylla sig själv)

det finns massvisa såna där saker men lätt retar upp sig på bara för att alla inte tänker till innan de på pekar något eller helt enklet frågar.

Att bara vara en som sover över hos en annan person flera gånger och den andra personen inte vill  ha ut något av det fastän man själv känner att man är helt fast i den personen, vilket är också väldigt tråkigt, tro mig, jag vet...              ... blir så trött på såna personer snabbt fast ändå så kan man göra vad som helst om man nu skulle vilja det, man är ju trots allt fri ;)  

Finns miljoner saker vi människor och speciellt jag stör mig på, men sån är jag och jag tänker inte dölja det heller, som skit snack, varför ska man snacka bakom ryggen? lika att berätta vad man tycker till den personen det handlar om, för det kommer ändå fram eller så kan man lika hålla käften och sitta och sura, bara för att man inte vågar framföra sin lilla åsikt om personer men faktikst stör sig på, nej så diss till dom som snackar skit bakom ryggen istället för att säga det till personen!!

--------------

Kom nyss hem ifrån världens bästa birgitt!

bjud på dig själv så ska du se att du kommer längre i livet, om inte annat så får man ett gott skratt av oss sjuka jävlar ;)

MEN;
Om inte annat så ska jag ta och göra mig i ordning för sängen, borsta tänderna och hoppa in i pyjamasen och sedan packa kläder för imorgon dagen, vi har nämligen skridskor, igen, men jag gillar det, mycket roligare än skidor!

Så ni får ha det bäst och drömma sött, puss och kram på er söta läsare som väljer att läsa min blogg! (:

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson ;-

för det första; ja håller med om dedär med killar.

och för det andra; vi är smeeeexiga! ;)

2010-03-26 @ 06:56:32
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0