sista för kvällen

dagens händelse var väl att gå ut med tidningarna med rebecka, annars så har jag bara pluggat so, vilket är svin trist och så ingrid idag "jag hoppas ni spikar provet imorn" hon verkar nästan skadeglad, hate her!

Om inte annat så har jag knappt lärt mig någonting och innan jag pluggade så stack jag till rebecka för att vi skulle ut med tidningarna då men i väntan på att dom skulle komma så spelade rebecka super mario men det gick ju inte så bra till en början eftersom att hon inte kunde hoppa över första "hålet" eller vad man ska kalla det. Så hon försökte säkert närmare 20 gånger innan hon kom på knepet jag gjorde för att klara det, haha skoj det där.

Men nu ska jag ta och snacka med min kära mor så ni får klara er, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0