sista för kvällen

Jag hinner inte svar på kommentarerna just nu för nu ska jag umgås med familjen men jag kan ju alltid skriva svaret här ;)

Amanda; Ja det är som ett måste för mig att flytta, ogillar kiruna skarpt och vill helst komma därifrån :)

Emma; Jajjemen, kommer jag in på skvadern så är det nog där jag kommer gå :)

----

på tal om att jag inte har tid så blir det ett kort inlägg.

Dagen var toppen och att börja på skvadern efter sommaren har fått ännu större förhoppningar, så ja! Jag vill dit ;)

Annars har jag umgåst med familjen och det tänker jag fortsätta med eftersom att jag snart ska åka
Så det blir ett inlägg först imorn, och imorn måste jag till skolan fast att jag är framme i stan halv 10 eftersom att vi har nationella i engelska imorn och om tåget är i tid så ska jag hinna med det :)
Men nu ska jag dra så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emmaa

jaha vad kul :) synd att jag förmodligen kommer flytta till umeå och gå där då.. :/

2010-03-16 @ 22:38:44
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0