kvälls inlägg

God kväll! :) 

Hemma efter en bra dag i staden och jag har shoppat en del, 
hittade ett ur snyggt linne med en zebra/apa och något mer på och jag är nöjd :)) 
Köpte även detta; 


Två zebra kuddar (ett måste!), bh, leggings och en ziphood 


4 olika linnen, (den mellan de gråa ska egentligen vara mörk lila x) )  

Jag är nöjd fast jag köpte även nya örhängen, fast dom har jag på mig så dem blir inte med på bilderna men ni får klara er ;)

Men annars så har dagen varit bra förutom lite bårk men det är så det kan vara ;s :)
Men nu ska jag leta upp en låt och sedan ska ni få höra den om ni vill, allt känns precis så iallafall så ha det bäst tills vidare :) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson;-

du och dina jäval zebror! ;o xD

2010-03-10 @ 23:12:56
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0