kvällens sista

Hej ni super underbara!

JAG ÄR FÖRÄLSKAD, och inte bara i ditt utseende.

Känner bara att jag mår toppen just nu och varför har jag ingen aning om.
Men jag vet bara om att det är the greatest! (:

AS YOU DIE!
undra om sandra har en takida låt innanför pannbenet?
Javisst, fick något fnatt och tyckte att takida var något jag inte har lyssnat på på år och dar, så det passar bra in nu :)

Jag har läxa att göra men det är ju ändå tills på torsdag så det är ju chill (y)
Imorn är pluset att jag får sova ännu längre bara för att jag vet vad jag ska ta på mig redan nu och det är ju bättre än att kliva upp sådär 10(?) minuter innan bara för att välja kläder, vilket är något av det jobbigaste som finns men det har även sina orsaker, varför ska man vara så intresserad av kläder? I love it!

Fick även reda på att jag och farsan ska sticka till Umeå om någon vecka, och då ska jag köpa min klänning eller ja, försöka hitta en iallafall, för jag vet att det finns en toppen affär där, med ursnygga klänningar! :)

Men nu får ni ha det så bra för jag kom på att jag har prov imorn och tänkte kolla igenom orden lite fort innan någonting annat händer och att man får för sig att gå och sova någon annan stans inatt eller om man bara helt enkelt tar en tidigt kväll, hade varit skönt att vara extremt utvilad någongång på veckorna när skolan spökar (;
Ha det bäst, sovgott och dröm sött, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0