helt enkelt

idiotiska tankar kommer upp i skallen och helt ointresserade men det är säkert bara för att jag är trött (?) haha :) det brukar vara som så.

som kärlek, varför blir man kär när man ändå blir sårad av det, visst det finns såna som har sin "riktiga" kärlek till döden men dom har säkert ändå gått igenom en massa bråka om något som är helt onödigt. Och det också, varför gråta när man vet att man kommer över dom? Visst det gör rejält ont men det kommer ju alltid en ny som du kommer känna mycket mer för och verkligen skulle kunna göra allt för. Ord kan ju även vara falska och känsloran känner annat så fuck kärlek! Man kan även vara kär i någon medan den personen inte ens skulle kolla åt mitt håll och så finns ju denna version där den här meningen kommer "jag känner dig inte tillräckligt bra" bara för att de inte vill såra en, men man blir ändå besviken efter alla dagar du har umgåst med personen, haft det otroligt bra och känt att det är något mer än bara ett strul och tankarna "han/hon vill jag ha, jag gillar henne/honom mer än en vän"  och sedan kommer denna mening upp, sedan sitter man hemma och undrar om det är det rätta man har gjort.

cry, cry, think about all the good stuff and stay up all night long...   but now  ... I'm fine without you, we were never meant to be together.

~~~~~~

varför är det bra att borsta tänderna när det inte hjälper om man har ätit något surt, jovisst nog funkar det men det är ju först efter en hel timme, onödigt! Och tänk så orkar man inte sitta uppe en extra timme där vid kvälls tid bara för att man ska få borsta tänderna utan att det ska fräta.. Jag har säkert gjort det flera gånger och det är ju inget man tänker på och jag som också älskar sura godisar!! Okej visst det luktar mycket godare ur käften om man har borstat tänderna så det finns ju vissa plus också, haha.


Offoff orkar inte sitta och skriva ner mina tankar längre för annars lär jag sitta fast här för evigt så jag ska ta och lyssna klart på min the fray låt och sedan borsta tänderna och svara på några få sms som jag inte har orkat göra innan och sedan ska jag försöka sova men det lyckas jag nog inte med för jag är inte trött -.- suck!

Men ha det bäst, puss och kram!


Jag älskar dig!

OCH


Du är bäst Gunnar! ;) höhhö skojja..

Men herregud vad du är snygg pojke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0