första och sista

ja hann inte skriva idag eftersom att jag vaknade på grund av att min mamma ringde och väckte mig. hon ville tala om att tåget var försenat så att vi kunde sova längre antar jag, men istället ringde hon och väckte mig, suck! aja när man väl var upp tog jag och klädde på mig för att vi skulle dra mot tågstationen för att hämta syrran.

inte så värst länge sen vi träffades men skoj iallafall, vi drog iallafall och handlade och sedan så åkte vi hem och JAG bakade fast hon hade lovat mig att hon skulle baka åt mig men jag klarade det galant iallafall :)
chokladmuffins fick det bli

efter det blev det skoterkörning på högnivå men vi kunde inte vara ute sådär jätte länge eftersom att jag var tvungen att hämta saker i stan ifrån min mormor som jag skulle ha till basaren.

efter basaren började mitt påsklov! och jag kan tala om att det är grymt skönt. massa skoj, skoter förningar och träffa folket på stan och framför allt umgås med min kära syster! :) syskonkärlek! <3

när vi kom hem fick jag käka och sedan spelade jag och syrran poker och den som vann fick ta en sked glass av sin bj's ;)

OCH DETTA VAR FÖRSTA GÅNGEN JOSEFIN ÅT EN BJ'S, HELT OTROLIGT!
men hon tyckte den var god fast vi åt inte upp hela för det orkade vi inte ;P

och sedan gjorde jag lite av min "bostad" och nu sitter jag här och berättar om min dag för er men nu är jag jätte trött och blir säkert väckt jätte tidigt imorn bara för att det säkert kommer vara fint väder imorn och fint väder är lika med SKOTERKÖRNING!  så ni får ha det så bäst och sova gott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0