bastu och myskväll

det är ett av det härligaste jag vet! :)

Jag kan då säga att det var grymt skönt att basta och duscha men dock blev det så länge eftersom att det är rätt sent och sara vill också vara med innan hon somnar men jag hinner göra allt detta senare också :) och det som står framför mig och resten här hemma är en myskväll med allt det möjliga.

Ja ni vet ju vad jag tyckte om melodifestivalen så det kan vi hoppa över helt och hållet :)

Däremot kan jag berätta om vad min dag har gått ut på

Dagen började där vid 9 eftersom att det var då jag blev väckte ifrån min mest underbaraste dröm, önskar att det fortfarande kunde ha varit så!! Men drömmar är ju trots allt bara drömma och det får man leva med. Men jag överlever.

Sedan blev det pannkakor till frukost och sedan blev det att hjälpa brorsan med spelet för att jag är the king! efter det blev det att klä på sig och sticka ut med både hunder och syskon för att vi skulle åka kälke, men problemet var ju att snön var borta ifrån backen men det ordnade sig iallafall för vi tog och satte oss i vindskyddet ett tag och jag fixade upp elden med hjälp av glöden som var kvar och mitt hälsopapper, den kom till användning iallafall, det trodde jag aldrig ;) Vi var där ett tag men innan det var vi tvungen att hjälpa en gubbe upp från kanten för att han satt fast där med bilen.


Jag kan meddela att det gick jätte bra ;q

Men iallafall så var dom underbara vovvarna med också :)

Zita och Lucas

När vi väl satt i vindskyddet och var på g hem så fixade jag detta;

Skit snyggt med en pinne och allt, är det så är det ;)

Men vet ni? nu ska min myskvällnatt börja så ni får ha det bäst, pus och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0