4 mars 2010

Och så var en dag till avklarad ifrån skolan :p
Härligt när tiden går då extremt fort så att man slipper sitta och undra vad som händer här näst ;)

Slutade lite tidigare eftersom att vi är grymma! ;)
Och nu sitter jag hemma, har precis skrivit klart min packlista och snart bör det vara dags att städa, eller? ;s
Måste även börja packa lite smått så att man får med allt det man behöver och så att man inte glömmer något för det hade ju varit hemskt!! ;o ;)

Jag längtarlängtarlängtar!! :) Saknar familjen lite nu eftersom att det börjar bli jobbigare att bo hemma hos sin mormor men det funkar väl i 3 månader, förhoppningsvis!

Det finns mycket att göra idag, måste nog lägga upp ett schema okej, hhmm..
Först så ska jag ta och städa, sedan börja packa, mat måste jag även käka men den är ju garanterat klar där vid 7 (?) om jag hinner innan maten så ska jag ha hunnit packat klart och städat och även duschat sedan blir det säkert mat och efter det är det dags att börja plugga till orden vi har till imorn, det klarar jag fint!

Men nu är jag så smart att jag tänker börja nu men ni får ha det bäst tills vidare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0