280310

hann aldrig skriva igår eller ja, egentligen hade jag ju hunnit men jag hade annat för mig, dels så snackade jag med tobbe i säkert nästan 3 timmar och samtalet gick ut på ingenting egentligen men det är så det ska vara, puss på dig vännen och shiiiit vad jag har saknat dig! :)

Annars så stack jag på bio igår med Jennifer, Jenny och Hanna (?) bra minne? nja ;P
men vi kollade Alice i underlandet och snacka om att den var bra, den bästa på länge!
Jag har hittat min nya favorit film kan jag lugnt säga!
så det är en sevärd film tycker jag :)


älskade film!

och med jätte trevliga och gulliga personer jag spenderade bio tiden med :)



annars så har jag inte hunnit gjort så mycket idag, städat lite smått för att det behövdes och senare lär jag dra mig mot jukkas för att köra skoter med min kära far, men trist att han jobbar förmiddag, aja jag klagar inte allt för mycket.

och nu ska jag ta och skälla ut en person som inte kan förstöra ännu mer än vad den redan gjort, hatar det hon gjort!

så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0