250310

då var ännu en skoldag över.
tanken är att jag snart ska dra till gymmet men innan det vill jag helst äta något eftersom att mackor stod på menyn för mig idag, i skolan alltså.

annars har väl dagen varit bra, dagen började med jätte söta sms ifrån han då och sedan i skolan blev det so prov, jag kirrar nog den så det är ju bra, men eftersom att skolan är tråkig att snacka om så tar jag och berättar det "viktigaste" därifrån.

Vi fick dels information om nästa vecka, om både tisdagen och onsdagen

Tisadag; Då ska vi vara ute hela dagen och göra olika aktiviteter så som hoppa i isvaken, skoj hoppas jag på ;)
Sedan var det mer som vi skulle göra men det får ni reda på efter dan dagen :)

Onsdag; dagen blir att vara hemma och baka med syrran eftersom att det är boliviabasaren då på kvällen och jag ska vara där innan alla andra för att plocka fram allt, vilket som inte kommer att bli så jobbigt fastän vi jobbar längre än dom andra, men vafan gör det ;P

men som alla nu vet så äger gymmet ut alla mina dagar (nästan, höhö) eftersom att träning är nyttigt för kroppen och jag tycket att det är roligt medan alla andra påstår att jag är en "tränings narkoman"
men jag ska ta och gräva fram något i kylen och sedan sticka mot gymmet, ses där ;)


Ha det bäst så länge, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0